Hogy alakul a gyermekek egy napja?

10 okt

Reggeli, zene, játék, gyümölcs, mozgás, meditáció és beszélgetőkör, napi feladatok megbeszélése, tízórai, játszótér, ebéd, séta, fogmosás, uzsonna, angol, zárókör.

7:30 -16 óráig vagyunk nyitva, és a következőképpen strukturáljuk a napot:

  • 7:30-8:45 – Érkezés folyamatosan és játékidő:Szabadon választható önálló vagy társas tevékenység (reggelizés, olvasás, játék, stb.).
  • 9:00-9:30 – Ráhangolódás:Közösen, a pedagógusok és az asszisztens segítségével hangolódunk rá a napi teendők elvégzésére mozgással és meditációval. Hisszük, hogy a koncentrált figyelemmel történő rákészülés segíti a hatékony tanulást.
  • 9:30-11:00 – Foglalkozás:Ez az első tanulási alkalom, ami a 0. évfolyamban óvodapedagógussal, míg az első évfolyamtól egy tanító és egy segítő tanítói asszisztens támogatásával, főként csoportos tevékenységen keresztül, projektalapú módszertannal valósul meg és a szabadban, házon belüli, vagy házon kívüli elfoglaltságot jelent.
  • 11:00 – 11.30 Játékidő: Szabadon választható önálló vagy társas tevékenység (tízóraizás, olvasás, játék, stb.).
  • 11:30-13:00 – Foglalkozás:Ez a második tanulási alkalom, ami egy tanító és egy segítő tanítói asszisztens támogatásával, főként csoportos tevékenységen keresztül, projektalapú módszertannal valósul meg és a szabadban, házon belüli, vagy házon kívüli elfoglaltságot jelent.
  • 13:00-14:00 – Ebéd és csendespihenő: Szabadon választható, csendben végzett önálló vagy társas tevékenység (olvasás, pihenés, játék, stb.).
  • 14:00-14:45 – Angol nyelv oktatás:Ez a harmadik tanulási alkalom, ahol szakképzett nyelvtanárral sajátítják el és tanulják az angolt a varázstanoncok hétfőtől- csütörtökig.

14:45-16:00 – Játékidő és távozás: Szabadon választható önálló vagy társas tevékenység (uzsonna, játék, olvasás, stb.) és a varázstanoncok folyamtosan történő hazaengedése.